Primusz Péter

"Primum vivere, deinde philosophari." - Előbb élni, aztán filozofálni.

  • Home
  • Curriculum Vitae

2011. október 6., csütörtök

Egy géniusz, egy ember...

Elhunyt Steve Jobs, az Apple társalapítója

Küldés e-mailben BlogThis! Megosztás az X-en Megosztás a Facebookon
19:51 Nincs megjegyzés
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése

Feliratkozás: Megjegyzések küldése ( Atom )

Magamról

Primusz Péter
Teljes profil megtekintése

Statisztika

Sparkline

Népszerű bejegyzések

  • Az északi-irány meghatározása a „bot és árnyék” módszerrel
  • Az északi irány meghatározása a csillagos égbolton
  • SATA üzemmód váltás AHCI-ra újratelepítés nélkül
  • Textúrák, mapek és az OpenGL
  • Megtudhatjuk hogyan is néz ki a Windows memóriája belülről
  • A GPS Nyelv: NME0183

Archívumok

  • 2013 ( 3 )
    • november ( 3 )
  • 2012 ( 14 )
    • augusztus ( 1 )
    • július ( 1 )
    • június ( 2 )
    • május ( 2 )
    • április ( 2 )
    • február ( 3 )
    • január ( 3 )
  • 2011 ( 69 )
    • december ( 3 )
    • november ( 5 )
    • október ( 6 )
      • MapsGL: új motor a Google Maps alatt
      • Enum bűvölés (int to enum, enum to int, string to ...
      • Egy 100 eFt-os PC
      • Megjelent a SharpGL 2.0 Beta 1.
      • Egy géniusz, egy ember...
      • WPF Alapok - Bevezetés
    • szeptember ( 2 )
    • augusztus ( 4 )
    • július ( 4 )
    • június ( 6 )
    • május ( 2 )
    • április ( 4 )
    • március ( 8 )
    • február ( 10 )
    • január ( 15 )
  • 2010 ( 106 )
    • december ( 13 )
    • november ( 11 )
    • október ( 8 )
    • szeptember ( 2 )
    • augusztus ( 8 )
    • július ( 8 )
    • június ( 3 )
    • május ( 10 )
    • április ( 4 )
    • március ( 18 )
    • február ( 15 )
    • január ( 6 )
  • 2009 ( 33 )
    • december ( 5 )
    • november ( 3 )
    • október ( 10 )
    • szeptember ( 6 )
    • július ( 1 )
    • június ( 2 )
    • április ( 5 )
    • március ( 1 )

Címkék

Android ( 5 ) ASP.NET MVC ( 1 ) AutoCAD ( 1 ) Bug or Feature? ( 6 ) Cg ( 2 ) Cooltúra ( 5 ) Cuda ( 1 ) Game Gems ( 22 ) How Stuff Works ( 5 ) Juventus ( 9 ) Könyv ( 3 ) Kultúrmérnök ( 2 ) Leonar3do ( 4 ) Managed DirectX ( 16 ) Maps ( 1 ) MiniScience ( 6 ) Nemzeti Sport ( 1 ) OpenCL ( 10 ) OpenGL ( 30 ) OpenTK ( 1 ) Papírmentes ( 2 ) Repost ( 33 ) Silverlight ( 3 ) Számítógépes grafika ( 13 ) TechnoCOOL ( 40 ) Tervezési minták ( 6 ) Tutorial ( 33 ) Üresjárat ( 12 ) Vágjuk ki a magas Cét ( 37 ) WebGL ( 3 ) Windózis ( 19 ) WP7 ( 2 ) WPF ( 2 ) Zsebgeodézia ( 6 )

Bloglista

  • PC Dome online magazin
    Sacred 2 Remaster teszt
  • PC World Hírek
    Negatívabban ítéljük meg azokat, akik szakadoznak egy videóhívásban
  • The Geeks Of 3D
    NVIDIA GeForce R591 Graphics Driver – (2025.12.05) GeForce 591.44 WHQL (with CUDA 13.1 and Vulkan 1.4.325)
  • Matali Physics News
    Matali Physics 6.9.5 presents unique object control capabilities of the 3d physics environment
  • RasterGrid Blog
    The Vulkan SC Emulation driver stack
  • Soci blog
    Random thoughts and useful tips for a Zanzibar holiday
  • 3D Game Engine Programming
    C++ Fast Track for Games Programming Part 17: AI
  • Androlib blog. Bipp!
    20m - Az új magyar közösségi platform
  • gondolataim elsősorban játékfejlesztésről
    10 év
  • Webmaster442 Website
    Bitlocker meghajtók megnyitása Linux alatt
  • Balássy György
    Singleton unit tesztelése, avagy .NET-ben miért nem 12 hónapból áll az év?
  • AutoCAD tippek, trükkök
    AutoCAD 2016 - Megújult felhasználói felület
  • Codeflow
    WEBGL_debug_renderer_info extension survey results
  • C# Game Development
    PlayStation Experience 2015
  • Android
    2,8 millió forintnyi alkalmazás és játék ingyen
  • Code 4k Intro Demo
    Why Windows UI Matters: Part 2
  • Android - Jegyzetek a programozásról
    SQLite adatbázis: ContentProvider és -Resolver, Loader használta
  • 3D Application Development
    New blog
  • ProC#tology
    C# Tech. interjú – Algoritmus javítása
  • Turóczy Attila (MCP, MCTS, MCT, MVP)
    Telerik vezérlők – Forráskódok
  • Virtual Globe and Terrain Rendering
    Reflections on Teaching GPU Programming and Architecture: Take III
  • 6tila
    Életrevalók (Intouchables, 2011)
  • Juventus FC blog
  • dwmkerr
  • Öt perc dotnet
  • BetaTeam - Több szem többet lát
  • Reiter István szakmai blogja
10 megjelenítése Az összes megjelenítése

Előfizetés

Bejegyzések
Atom
Bejegyzések
Megjegyzések
Atom
Megjegyzések
Copyright © 2012 Primusz Péter | Az oldal tartalmára a Creative Commons 3.0 Licenc-ben foglaltak érvényesek. Működteti a Blogger | 2012 Templates
Design by Fabthemes | Blogger Template by NewBloggerThemes.com