2010. február 27., szombat

Magyarország, én így szeretlek – újratöltve

Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent,
nekem szülőhazám itt e lángoktól ölelt
kis ország, messzeringó gyerekkorom világa.
Belőle nőttem én, mint fatörzsből gyönge ága
s remélem, testem is majd e földbe süpped el.
Itthon vagyok.

A Soproni a „Magyarország, én így szeretlek” után újabb, a hazaszeretet témájában mozgó reklámfilmet hozott ki.


Magyarország, én így szeretlek – újratöltve

A reakciók most sem maradtak el, egy-két fórum csak úgy forrongott a véleményektől. Nem is értem, hiszen csak egy reklámfilm…vagy valamivel mégis több. Nekem személy szerint nagyon tetszett!!! Újra egy igényes, egyszerű és kellemes reklámfilm, ami mindig megtudja dobogtatni az ember szívét. Ha arra gondolok, hogy milyen kampányfilmekkel próbáltak eddig elérni hozzám a magyar pártok, akkor azt kell mondanom, hogy én a sopronira szavazok.
Mások szerint nem ízléses dolog Radnóti versét sörreklámmal összekötni. Mások szerint nem ízléses hazafias gondolatokkal termékeket eladni. Mások szerint még a himnuszt sem szabad csak úgy spontán elénekelnie. Kérdezem én, miért nem? Én külön örültem a Radnóti versnek, gyönyörű, gyönyörű képekhez lett bevágva és biztos vagyok benne, hogy sokkal többen olvasták el a verset, mint eddig bármikor. Többen gondolkodtak el rajta, mint eddig bármikor. A hazafiasság nem üzlet és nem kiváltság kérdése, egy belső lelki állapot és mindenki úgy éli meg, ahogy akarja. Vagyis akár egy sörgyár is dönthet úgy, hogy a nagymellű csöcsös csajok helyett inkább a nemzeti érzést veszi kiindulásul filmjeihez. És igen is, én szeretem Magyarországot és olyan szépnek látom, mint a soproni reklámfilmben és igen is jó érzés, ha egy pici hazafiasság átjön a médián keresztül! Csak egy qurva nagy baj van, hogy a magyarok nem szeretik, ha emlékeztetik őket arra, hogy magyarok. Ezen kéne elgondolkozni és nem egy reklámfilmen összeveszni. És most lehet száraz kiflivégekkel megdobálni…


Radnóti Miklós - Nem tudhatom

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése