Lassan beérik az OpenTK projekt. Négy éves fejlesztés után végre megjelent az OpenTK 1.0 RC-1 verzió, ami azt jelenti, hogy nem kell sokat aludni már a végleges változatig. Hurrá!
De mi is az OpenTK? Az OpenTK vagy a teljes nevén az Open Toolkit egy C# nyelven írt szabad wrapper ami .NET környezetben (Mono-t is beleértve) teszi elérhetővé az OpenGL, OpenAL és OpenCL API-k használatát.
Gyors, platformfüggetlen és típus biztos kötést nyújt az OpenGL 3.2, OpenGL ES 2.0 és OpenAL 1.1 valamint OpenCL 1.0 könyvtárak eléréséhez. Természetesen a bővítmények automatikus betöltése és az inline dokumentáció és hibakezelés sem marad el. Az OpenGL kontrol alkalmazható Windows.Forms, GTK# és WPF alkalmazásokban, sőt még egy nagyteljesítményű GameWindow is a rendelkezésünkre áll. Természetesen az alapvető Vektor és Mátrix adatszerkezeteket is tartalmazza a csomag. A csomag minden a Common Language Specification-t (CLS) megvalósító nyelvvel használható, így pl. a C#, VB.Net, C++ / CLI, IronPython és a Boo programozók sem maradnak ki a jóból. További részletek és a telepítő itt érhető el: http://www.opentk.com/project/opentk
Gyors, platformfüggetlen és típus biztos kötést nyújt az OpenGL 3.2, OpenGL ES 2.0 és OpenAL 1.1 valamint OpenCL 1.0 könyvtárak eléréséhez. Természetesen a bővítmények automatikus betöltése és az inline dokumentáció és hibakezelés sem marad el. Az OpenGL kontrol alkalmazható Windows.Forms, GTK# és WPF alkalmazásokban, sőt még egy nagyteljesítményű GameWindow is a rendelkezésünkre áll. Természetesen az alapvető Vektor és Mátrix adatszerkezeteket is tartalmazza a csomag. A csomag minden a Common Language Specification-t (CLS) megvalósító nyelvvel használható, így pl. a C#, VB.Net, C++ / CLI, IronPython és a Boo programozók sem maradnak ki a jóból. További részletek és a telepítő itt érhető el: http://www.opentk.com/project/opentk
0 megjegyzés :
Megjegyzés küldése