2009. október 15., csütörtök

C# teljesítménymérés

Mai napon le akartam mérni, hogy egy módszer mennyi idő alatt old meg egy feladatot és elkezdtem keresgélni, hogy mivel lehet pontosan mérni a sebességet. A DateTime.Now.Ticks-es módszerről azt olvastam, hogy nem ad pontos eredményt. De ráleltem egy egyszerű és pontos megoldásra: a System.Diagnostics.Stopwatch osztályra! A használata:
namespace StopWatch
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
List outs = new List();

// Létrehozunk egy példányt az osztályból
Stopwatch s = new Stopwatch();

// Elindítjuk
s.Start();

for (int i = 0; i < nums.Count; i++)
{
if (i % 2 == 0) outs.Add(i);
}

// Majd megállítjuk
s.Stop();

// Kiírjuk a futás idejét milliszekundumban
Console.WriteLine("For: {0} ms", s.ElapsedMilliseconds)
}
}
}
Remélem sokan megismertetek egy jó módszert a kódok futási sebességének mérésére!

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése